nakna naglar.

Jag tog bort mitt material från naglarna för snart två veckor sen. Det var så jobbigt när det blev släpp på dem, och sen att åka dit var 3:e vecka.. Har räknat ut att jag sparar 6000 om året på att inte göra dem. Men nu har de gått av, eller så har jag bitit av dem. Så nu måste jag sluta med att bita på dem, för typ 75632464 gången i mitt liv.

Jag har blivit sjuk igen. Har feber, ont i ögonen, halsen, öronen, kroppen. Gjorde till och med ont att kamma håret. Kommer ångra att jag skrev det här, men det är skönt att vara riktigt sjuk för en gångs skull. Istället bara för att ha bihålsinflammation. För sådana här förkylningar vet man att de går över, och inte stannar kvar i över ett år..

Har tittat klart på 6 säsonger av desprate housewifes, så nu är frågan vad jag ska kolla på? Får nog bli sex and the city, igen, igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback