baksmällan 2

Redan tisdag igen, dagarna går så fort, speciellt när man är ledig. Vilket jag var i helgen.
I lördags var det Vrigstad marknad, sämsta hitills, köpte iaf kokosbollar, marknadsgodis och en matta. Efter marknaden var det dags att åka in till Elin för att göra hennes hår till balen. Hon blev så himla fin :) Mitt lilla hjärta. Alla var så fina på balen, man längtade verkligen tillbaka.
I söndags var det morsdagmiddag hos mormor och morfar, alltid trevligt. Sen åkte Emil och jag på bio i Jönköping. Baksmällan del 2. Den var rolig, precis som den första ;) Tog oss en halvtimme att hitta parkeringsplast, helt sjukt var det.

Igår var det jobb, och det är hur mycket folk som helst inne nu när det är fint väder och när det är ljust ute. Klämde ihjäl mitt finger typ, är helt blått och blodigt typ, fyfan.
Nu ska jag gå ut och äta frukost i solen, sen ska jag bara chilla. Vaknade upp och var jätteförkyld idag, det tackar jag AC:n för..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback