om jag tog studenten igen.

Om jag skulle ta studenten iår, så skulle jag lätt haft på mig denna http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/v-london-986/cut-out-lace-dress-200507-1/ Hur jobbigt är det inte när man hittar en skitsnygg klänning typ ett år försent. Haha.

Sockersuget blir värre känns det som, men jag tänker inte ge upp.. En sweizernöt skulle sitta som ett smäck, men nej, jag ska inte. Tycker jag är duktig som inte ätit godis på 49 dagar, men vem räknar? Försöker träna lite smått här hemma med min kettleball och med mitt gummiband. Mest lätta övningar, men känns skönt att använda musklerna lite och att röra på sig. Längtar till jag kan träna tills svetten rinner, tills musklerna värker och tills de nästan skakar. Vilken känsla.

mina fina tjejer <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback