måndag igen.

Varför känns det alltid som att det alltid är måndag eller fredag? Helgen går alltid så fort, även om man jobbar eller inte och helt plötsligt är det måndag igen.
Denna veckan jobbar jag alla dagar utom torsdag, så hoppas verkligen på att jag ska bli friskare. Men det verkar ju inte hända.

I fredags kollade jag på OC mer eller mindre hela dagen. I lördags var vi i Jönköping, handlade på IKEA och City Gross. Vuxenpoäng! På kvällen hängde jag med Kajsa och Andreas. Finfina vänner. Igår så storstädade vi, det var jobbigt för mig, men det behövdes verkligen. Kajsa kom hit på kvällen och vi såg på Trassel. Rolig film!

Köpte en kettleball i lördags, ska försöka använda den hemma så mycket jag orkar, eftersom jag är långt ifrån pigg nog för att gå till gymmet. Åt en nyttig frukost idag, ett knäckebröd, en kiwi och två kokta ägg. Måste börja någonstans! Men så svårt att inte falla för sötsuget när man inte kan träna, känner ingen motivation då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback