20

Idag fyller jag 20 år, herregud vad fort tiden går. Kommer ihåg när jag var helt extas över min 18-årsdag, det var så himla stort då tyckte jag. Sen var inte 19 något speciellt. Men nu får jag gå på systemet iallafall, vilket jag ska göra sen, bara för att.

Jag minns när jag var liten och man tittade på folk i 20års åldern, då tyckte man att det var jättestora och vuxna. Nu är jag själv där, visst jag känner mig vuxen, men inte riktigt så som jag trodde man skulle känna sig.

Ikväll kommer folk hit som ska fira mig, 16 stycken närmare bestämt. Ska laga mat till 16 vuxna människor, herregud, kanske är ganska vuxen ändå. Men först ska mamma och jag till Jönköping, jag ska på smink kurs på make up store som jag fick utav Emil i julklapp. Sen jobbar jag hela helgen, så nästa helg blir det 20-årsfest! :D Woho.

Glad 18 årig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback