hvfr07 <3

Nu blir det två inlägg på rad. Men jag tyckte att detta förtjänade ett eget inlägg.

Jag saknar skolan mer än vad jag trodde.
Jag saknar att ha "måndags-pratet" med alla, när alla satt och berättade, skrattade och lyssnade på vad alla hade gjort över helgen och på allas bravader.
Jag saknar alla snuskiga berättelser.
Jag saknar gemensamheten vi alla faktiskt hade, även om det gick upp och ner.
Jag saknar när vi hade egen hårvård.
Jag saknar att klippa, färga, styla och göra en helhet.
Jag saknar att göra uppsättningar.
Jag saknar våra idrottslektioner när allting brukade balla ur och alla garvade.
Jag saknar att säga "min klass".
Jag saknar hur vi irriterade alla lärare.
Jag saknar att bara hänga i Inas i flera timmar.
Jag saknar att åka tåg med fina tjejer.
Jag saknar förfesten till öl-brännbollen.
Jag saknar balen.
Jag saknar studenten.

Listan är lång och jag skulle kunna fortsätta hela dagen. Det är väl som folk säger, eller rättare sagt som lärarna sa. Njut av tiden nu, ni kommer sakna detta sen. Vi skrattade bara åt dem. Men de hade rätt, som vanligt.

Jag saknar er tjejer, jag gör verkligen det. Ni är så himla underbara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback