både bra och dåligt.

Stortjuvar som har varit inne och stulit saker på jobbet kom in i tisdags. Det blev tillslut en jävla biljakt med 8 polisbilar och ett par privata som följde efter. De tog fast dem, men, släppte dem sen iallafall. För de måste ta dem med "fingrarna i sylt-burken" även att vi har övervakningsband och även att polisen vet att det är stortjuvar. Hur fan tänker dem? Hur fan är vårt rättsystem? Förbannade jävla ryssar som tror att de kan komma till Sverige och göra vad de vill och komma undan med det. Vilket de uppenbarligen gör! Åh, skicka hem dem för fan! Skicka hem dem som inte sköter sig, de som är krinminella!! Varför ska de vara här och förstöra? Tänker inte skriva alltför mycket detaljer här i bloggen. Men de körde iallafall på Emils bil, stackarn. Nog om det, jag blir bara förbannad jag tänker på dem.

Idag är jag ledig och det är väldigt skönt måste jag säga. Sen är det jobb hela helgen + löning, fint!! Idag ska jag äntligen göra mina naglar igen, leopard eller zebramönstrat tror jag. Snart ska jag bege mig till gymmet också, om jag kommer så långt. Körde ett tungt benpass igår och kan knappt gå, ännu värre är det att gå på toa. Måste typ "hissa" mig ner för att kunna sitta ner. Ni fattar? Haha. No pain, no game. Nu jävlar kör vi hårt!

Jag vet att folk tycker det är tråkigt att läsa om hur mycket man tycker om sin pojkvän och blabla. Men det tänker jag faktiskt skita i idag ;) Jag är så himla glad att jag har, Emil. Jag tror inte att han förstår hur mycket det betyder för mig, allt han gör och allt han är. Känns som om jag blir mer kär för varje dag, vilket känns omöjligt egentligen, eftersom jag aldrig känt såhär förut. Detta känns på riktigt helt enkelt. Min fina Emil <3



Kommentarer
Postat av: e

klart jag inte har. men vi har ju aldrig tid ;) fresten så får jag betala typ tusen kr för denna gången :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback