äntligen!

Idag är sista dagen med anitibiotika. Förhoppningsvis sista iallafall. Har fortfarande ont även att jag knarkat piller i 16 dagar nu. Känns ju lagom kul. Har varit ute och gått i en timme idag, det var skönt. Solen sken och hösten föll ner till marken. Helvete alltså, det är verkligen höst. Så länge det är sol och inget regn så går det bra med hösten tycker jag.

Stängt två dagar i rad nu och idag jobbar jag bara 14.30-20.30, ska bli skönt. Få lite kvalitetstid med Emil. Sen imorgon är jag ledig, också skönt. Sen är det jobb hela helgen igen.

Fick mina saker från Mary Kay igår, så nu är mitt ansikte lent som en barnrumpa. Mmm.. Fick även hem mina skjortor jag beställt från H&M, äntligen! En mossgrön och en vitt transparant skjorta. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback