hurtig bulle? hurtbulle?

Äntligen fredag! Eller? Är så veckoförvirrad när jag jobbar som jag gör, brukar aldrig känna som man gjorde i skolan på fredagarna. " Åh, äntligen helg" Iofs har jag ju helg jobbat sen typ ettan, så ah. Men ni fattar. Men idag känns det skönt med fredag. Har haft Doris några timmar, varit på gymmet och sen simmat med Elin :) Saknat henne! Känner mig hurtig och nyttig, även ätit nyttigt och vitaminrikt (Y) Kommer inga sjukdom ivägen nu så ska jag jävla bli riktigt fit!

Nu ska jag hoppa in i duschen, duscha av mig allt klorvatten och allt barnkiss. Sen ska jag göra potatisgratäng för första gången + baconlindad kycklingfilé tills min älskling kommer hem <3

En styck orangehårig och långhårig tjej. Cirka ett år sen. Man ändrar sig?!


Kommentarer
Postat av: lillalie

sv: men gud vad kul att du hittade till min blogg :D och tack tack tack än en gång :D snygg hårfärg ;) trevlig helg

Postat av: Leia ♥

Fin bild!

2010-10-04 @ 14:58:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback