en sekund.

Måndag och nya tag. Eller vad brukar man säga? Har haft lite jobbiga dagar nu. Nu jobbar jag 6 dagar denna veckan. Sen är jag ledig i en vecka och då åker vi till London :)

I fredags tänkte jag bara gå runt och mysa för mig själv, baka lite och bara vara typ. Åkte och handlade allt jag behövde till mina kakor. Sen när jag skulle svänga till vänster in till oss, så blinkar jag tidigt och gör exakt allting som man ska göra när man ska göra en vänstersväng. Det är en bil långt bakom, då jag tar ju för givet att han förstår vad jag ska göra. Men tydligen inte, för helt plötsligt kommer han i full fart och kör om mig när jag ska svänga. Så vi krockade. Men det gick väl bra eller vad man ska säga. Hade han kommit en sekund senare så hade han kört rakt in i min dörr, men nu tog det på framskärmen och däcket istället. Hade det gått annorlunda hade jag kanske inte skrivit detta nu.. Idioten tycker sen att jag blinkade för sent. Frågan är ju när han tycker att man ska börja blinka.. Så jag förstår inte varför han kör om när han ser att jag ska svänga, eller varför han inte försöker bromsa! Jag blev jättechockad och rädd, men när det la sig så blev jag istället förbannad. Vilket jag fortfarande är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback