den 25:e smäller det... LÖN!

Igår var det två månader till julafton (och två månader till kajsa blir 20)
Idag är det fyra månader till lilla jag fyller 20 och äntligen får shoppa loss på systemet.
Om exakt två dagar är jag i London och njuter.
Den 14-15 januari ska vi på Statoil-konvent i Stockholm. Kommer bli kul! :)
Alltså lite grejer att se fram emot. Härligt!

Längtar tills jag får åka och julhandla, skriva julrim på paketen, baka massa julkakor och godis, kanske till och med julmat (?) äta julmat + godis och julpynta, typ.

Nu ska jag börja packa, vilket jag är sämst på. Hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig om några dagar liksom? Kan inte träna eftersom jag känner mig krasslig, det suger, men får ju inte bli sjuk tills vi åker. Väldigt osammanhängade inlägg kände jag, typ. Hm..

vilken lycklig dag. frågan är när man ska använda klänningen igen? ääääälskar den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle vara roligt om man kunde få se lite bilder på er lägenhet :)

2010-10-28 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback