största snöpessimisten någonsin!

Jag gillar verkligen inte snön idag, speciellt inte när det är sånt här yrväder. Usch! Emil är i Jönköping och det känns inte bra att veta att han ska köra så långt i detta skitvädret.. <3 Bilen blir halvt igenfrusen när det är såhär. Kommer säkert inte komma in i bilen inatt när jag slutat jobba.. Usch fy och blä på snön!!! Är det någon som gillar snön??? Förutom du, Emma ;)

Idag har jag varit och tränat, äntligen! Tänt i pannan, så luktar rök nu, buhu. Det är mans göra enligt mig, men jag vill ju inte frysa. Och jag vet att Emil blir stolt när jag klarar tända själv ;) Just nu lagar jag köttgryta, det blir mums sen iallafall. Jobba idag och imorgon då, sen ledig tills måndag. Skönt. Jag känner mig bara dryg nu, så hejdå.


Kommentarer
Postat av: eema

haha, alltså jag kan inte fatta hur amn inte kan gilla snö. jag fattar verkligen inte. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback