Spegel, spegel på väggen där..

Nu har jag varit ledig sen i fredags, det har varit skönt och tiden har gått skitfort. Denna veckan jobbar jag alla dagar utom på torsdag, men jag vet att även jobbdagarna går fort.
I fredags så var det dags för fest, äntligen. Maskerad var temat. Jag var snövit. Emil klädde vi ut till en leopard kvinna och alla andra var diverse roliga grejer. Kolla på facebook för kort. Det var jag mot sjuttisen. Men sjuttisen segrade kan vi väl säga. Började snurra mycket tidigare än vanligt, och mycket mer. Haha, men ack vad kul jag hade. Så tack alla för en trevlig kväll! :)
I lördags var både jag och Emil dåliga, så vi började dagen med en flötig pizza som satt som ett smäck. Sedan var det soffläge heeeeela dagen och kvällen.
Igår så bestämde vi oss för att åka till Ullared, vid 07.00 så åkte vi. Köpte massa julsaker, lite julklappar och andra förnödenheter. Så nu är det julpyntat och fint här hemma :) Mysigt.

Nu har jag ätit pastagratäng. MUMS! Är det fel att säga att man tycker mest om sin egna mat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback