going red and long.

Igår hade vi egen hårvård, det var minst sagt på tiden. Jag blev lite mörkare och lite rödare, blir nog perfekt nu till balen. Även fixat löshåret, och det passade skitbra. Nöjd tjej. Så igår kan vi väl säga att jag ångrade mig ordentligt att jag klippte av ena sidan...

Idag har vi studiedag och jag tänker utnämna mig själv till dagens hurtbulle. Gick upp vid 8 och gick runt sjön med syrran, som förövrigt var snäll. Varför är du inte alltid det??? Har nu städat hela nerevåningen, så mamma kommer bli glad, tvättar som en galning och ska nu städa mitt egna rum. Sen ska jag till mormor och prova klänningen med skorna, ber till Gud att jag inte gått upp/ner i vikt.. Sen ska jag nog träna om jag slutar snora..

en styck kladdig tjej och en nöjd tjej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback