workning nine to five. typ.

Salongen 9-18, statoil 19-24. Känns inte riktigt humant.. Tog mig en ordentlig sovmorgon idag, kände att det var välbehövligt. Ont i hela kroppen, hoppas på att lite släpper tills ikväll. Kommer nog bara bli en till sånhär mördardag tror jag. Bara sex dagar kvar på salongen, några mer skoldagar och sen frihet. Kommer vara så lycklig.

Folk säger att man saknar skolan efter man slutat och att det inte är förens då man inser hur bra man hade det. Men vad är bra? Tidiga morgonar, flera timmars väntetid varje dag på buss/tåg, läxor, sena dagar, alltid måste vara på topp, lärarna, att man inte har någon ork kvar när man kommer hem, skolmaten, Nässjö? Förstår inte vad det egentligen finns att sakna. Förutom klassen <3 Jag kommer må bra då, tjäna pengar, inte känna press och stress på så mycket saker, äta ordenligt, ha ork till träning osv, och bara leva, så det så.

Tror jag ska sola och sen ta mig en promenad, idag orkar jag inte mer än så innan jobbet.



det är som du säger, men ingen annan än jag kan göra något åt det. det är sant att jag springer pga rädslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback