vad är en fråga utan svar?

Hatar att livet är som en jävla bergochdalbana. Vissa dagar är man lyckligast i världen, andra dagar önskar man att man inte ens behövde gå upp ur sängen. En bra sak händer, en dålig sak händer, en bra sak händer, en dålig sak händer. Känns som om allting ska väga upp varandra. Kan det bara inte få vara bra någon gång? Bra på riktigt. Gud måste verkligen hata mig. Han måste hata många. Inte för att jag tror på honom eller så, för om han nu finns så förstår jag inte varför livet är så jävla orättvist? Det är bara inte rätt. Det gör ont, jag är rädd, känner mig tom, vill inte inse, kan inte inse, jag är nära bristningsgränsen hela tiden. Fan. Orkar inte träna, tänker tillbringa dagen i sängen. 

Vid nyår lovade jag mig själv att jag inte skulle låta mitt liv präglas utav en annan människa, att jag skulle vara själv och inte förlita mig på andra. Men du gjorde så jag föll handlöst för dig. Ingen annan har någonsin gett mig så mycket glädje och lycka som du har gjort. Vill inte, kan inte tänka mig att vara utan dig nu. Du är min bättre hälft.

Kommentarer
Postat av: memil

det trodde inte jag heller som du säkert vet. men jag kan inte tänka mig att vara utan dig, du gör mig hel anna! <33

2010-03-12 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback