breath in, breath out.

Kan andas ut igen, äntligen. Vilken lättnad, nu slipper jag all oro som har gjort mig rädd hela tiden

Låååång dag i skolan idag, som vanligt på tisdagar, avslutade dagen med ett utvecklingssamtal som gick toppen. Hon tyckte mamma skulle vara stolt för att hon hade en sån trevlig, omtänksam, kundvänlig, mysig, bra och duktig dotter. Ibland måste man ju få skryta lite. Eller hur? Inte varje dag man får höra så mycket positivt från vissa människor. Kanske är då det värmer extra mycket, när man inte får höra det ofta.

Längtar tills jag blir frisk, tills jag inte har ont längre, tills jag slutar med min medicin, tills jag får min ork tillbaka.
Längtar efter att träna tills svetten rinner, tills musklerna inte orkar mer och tills man är helt utpumpad.
Längtar efter att få sola regelbundet, och till sommaren då man slipper solarium.
Längtar efter balen, studenten och frihet.
Längtar efter Emil och tv-tisdag. Men tur för mig att han kommer snart :) Min kärlek.


lite bilder från en bra kväll för ungefär ett år sedan, mest för att jag ibland faktiskt saknar mitt långa hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback