time of my life.

Puh, äntligen är det över. Ingen mer skola, inga lärare, inga tågresor, inget väntande, inga konstiga människor/idioter, ingen mer skolmat, ingen prestationsångest, inga tidiga morgonar, inga människor som ger en negativ energi. Ja, ni fattar. Det klingar fint i mina öron.

Det har varit fullt ös hela veckan, och emellan allt ös har det varit sömn. I tisdags vart det öl-brännboll + klassfest. Hade så otroligt jävla kul :D Varför gjorde vi inte det tidigare? Jag var as kalas, men vad ska man förvänta sig av tequila? Tack tjejer.
I torsdags var det bal, underbara bal. Terese kom hit och sminkade mig, sen åkte jag ner till salongen för att göra håret och sen var det till att hoppa i klänningen för att ta 9361651160105 kort typ. Alla samlades i parken, där det var dags för ännu mer kort. Sen gick vi till röda mattan, för att gå på mattan. Den var låååååååååååååååång. Sen var det fest! Fin och god mat, dans, skratt, prat, alkohol, skoskav. Kvällen var underbar<3
I lördags tog jag studenten. "FY FAN VAD JAG ÄR BRA" Började dagen klockan 04.40, för att åka till champagnefrukosten, sedan till skolan, ta kort, skriva i mössorna, marschera runt hela skolan, avslutning i aulan, mat, en stund med lärarna, UTSPRINGNING och sist men inte minst åka flak. Sedan var det dags att åka hem och invänta allt folk. Tycker det var så kul att många kom :) man märker ju vilka som är ens riktiga vänner. Tack till alla som kom hit, ni är bra. Sen var det dags att åka in till Nässjö igår. Kvällen blev tillslut lite halvseg, men dagen hade ju varit fullspäckad. Inte konstigt att man var trött. Hemma vid 02.30, då var det dags att krypa ner jämte min fina pojkvän :) Sen sussade jag sött efter att ha varit vaken i nästan ett dygn. Bilder finns på ansiktsboken!

HvFr07, vi säger inte hejdå, utan vi säger att vi ses. Tack för 3 lärorika år som har varit både upp och ner <3 lycka till med allt, tjejer och roland!

nu  är jag tydligen vuxen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback