smart anna, smart.

Idag tänkte jag vara hurtig och springa runt sjön. Tänkte trotsa värmen och min sjukt dåligt pinsamma kondition. Kan inte påstå att det var någon bra kombination. Kommer nog ha en lagom skön träningsvärk imorgon. Men men, snart är jag nog på G igen och konditionen kommer nog vara som den en gång var.. bättre än nu! Haha.

Efter mycket pill och många svordomar så måste jag säga att jag ääääälskar min nya iphone. Min nya älskling <3  Så nu är vi kompisar, för det var vi verkligen inte igår.

Ska jobba hela helgen nu och tjäna pengar. Hardworking women! Fick 11 000 i semesterersättning, satt som en smäck! Kan vara bra om jag ska köpa bil och flytta hemifrån. Alltså bli vuxen, på riktigt. Ojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback