Öland is my favourite place.

Jag älskar Öland, havet, stränderna, solen, husvagnslivet, Köpingsvik, Borgholm, shoppingen, miljön, glassbarerna, solnedgången. Ni förstår vad jag menar. Jag trivs verkligen där och det känns alltid som hemma att komma dit. Vi åkte dit över dagen igår för att ställa upp husvagnen. Vädret kunde inte blivit bättre, vi åt glass, cyklade in till Borgholm, shoppade, solade och njöt. Åh..

I fredags var det ju midsommar och vi var hos Robin. Grillade, hade midsommarstång och hade allmänt trevligt. Tack alla <3 Bilder kommer snart på fejjan!
I lördags var det dags att fixa allt, flytta klart allt osv. Satte upp och monterade ihop barbordet och massa mer. Allting blev så fint :) Kommer kort någon dag.
I söndags jobbade jag, och det var helt sjukt med folk. Fattar inte.. Hann knappt gå på toa, herregud. Ber nästan till Gud att det kommer vara lugnare idag när jag ska jobba.

Nu har jag varit ute och gått i typ en timme och ätit frukost, så nu tänkte jag cykla till gymmet för ett hårt och svettigt pass, lär det ju bli i denna hettan.

gårdagens outfit. byxdress ifrån bikbok. ska köpa mer, assköna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback