'det är bara lite hår'

Idag var jag och klippte mig. Det kändes konstigt att gå ner till salongen som kund, sätta sig och vänta för att sedan sätta sig i stolen och berätta om sina önskemål. Jag brukar vara den personen som lyssnar på folks önskemål och som sen gör mitt bästa för att göra dom nöjda. Men idag var jag som sagt kund, och jag är en nöjd kund. Klippte av ganska mycket på min långa sida och klippte ihop det. Så nu kan det växa ut och bli långt igen. Eller om jag vill ha det kort. Kan inte riktigt bestämma mig om jag trivs i kort eller långt hår? Sen kan jag inte bestämma mig om jag ska slinga håret och försöka bli guldblond istället, som min riktiga färg. Hm..

 

Nu håller jag på att städa mitt rum och rensa garderoben/lådor. Jag har insett att jag har så himla mycket onödiga saker, så nu ska jag vara hård emot mig själv och ta fram en stor sopsäck. Vad ska man göra när man har en walk-in-closet och ändå inte får plats?

Två av mina fynd som jag gjorde i lördags. Jeansshortsen kommer användas flitigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge det du ska slänga till mig istället ;) haha!

2010-06-15 @ 22:14:38
Postat av: annie

oj, mitt namn syntes visst inte på förra kommentaren :p men det var från mig.

/ Annie

2010-06-15 @ 22:16:06
Postat av: Anonym

Glöm inte lägga kläderna i nån erikshjälp låda eller nåt ist för att slänga så gör du en god gärning också! :)

2010-06-19 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback