vänner som ger en glädje.

I tisdags var jag med Jossan, vi har inte setts sen studenten så det var väldigt efterlängat. Hon ska slinga mitt hår om en vecka eftersom det blev för mörkt häromdagen. Vet att hon kommer göra det bra ;)
Igår styrde jag bilen emot Jönköping för att möta upp Izabella som jag inte varit med på 1,5 år (?!) Men det kändes som igår typ, inget har förändras. Sen väntade vi på Sofia för att gå och äta och bara ta igen tid. Träffade även Hilma. Kul att träffa så många på så kort tid.
Tycker det är så himla skönt när man inte sett folk på länge att det ändå känns som sist, inga pinsamheter och inga stela konversationer. Ni är bra allihop, tjejer! :)

Trodde aldrig jag skulle bli en av dom som bär långklänning. Men när man hittar en i sitt favoritmönster för 99 kr så måste man!

håret är inte som det ska...

Kommentarer
Postat av: Nickolina

guuuud vilken vacker klänning, leopard är ett av mina favorit mönster med:) måste bara fråga , vart har du köpt den ? :D

2010-07-16 @ 17:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback