skara sommarland + paaartey.

Jag har haft en bra helg :) I fredags var jag, Elin, Emil och Andreas i Jönköping. Jag hittade allt jag letade efter + lite till som vanligt. Sen handlade vi på IKEA också. Turkosa saker till sovrummet. Najs! Efter all shopping blev det kina-mat. Kinesen tyckte att Andreas bankkort levde och att Emil såg ut att spela i ett rockband. Haha, de där kineserna är ju för roliga.

Igår klockan 08.00 begav vi oss till Skara Sommarland. Vädret var inte toppen, men vi höll tummarna på att det skulle bli bättre. Men tji fick vi, det var kallt hela tiden. Vara på ett vattenland i +15 grader var väl kanske inte det ultimata. Men hur som helst var det kul att plaska runt i vattnet lite, hade dock varit roligare om det varit varmare. Idag kan jag knappt röra ryggen, men så är det när man ska leka som ett barn. Som min kiropraktor sa till mig; Anna, lek inte för mycket, det gör värken värre. Och visst har han alltid rätt.

Sen igår blev det lite partey hemma hos oss. Blev ganska mycket folk tillslut och jag hade faktiskt väldigt trevligt :) Så tack allihop för en bra kväll.

Idag har Emil och jag städat ordentligt, det behövdes. Konstigt att det kan se rent ut men ändå är så dammigt.

kvällens parteeey-look.

 

jag och kajsa visar hur man döljer oönskade hakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback