overheated.

Fyfan vad varmt det är. Man ska inte klaga på att vi faktiskt har sommar. Men det går ju inte vara någonstans. Ute och inne är det lika varmt, svettigt, kletigt och kvavt.. Puh.. Svettigt på jobbet igår och lär vara minst lika svettigt idag.

Igår var jag med Elin, det var efterlängtat :) Vi myste och sen gjorde vi negerbollar och till middag blev det nypotatis, vitlösmarinerad kyckling och beanaissås. Mums!

Idag har jag gjort daim-glass och till middag blir det tacogratäng. I'm a desprate housewife. Haha. Unnade mig med att beställa lite från Gina Tricot (a)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har tatuerat en liten text nedanför naveln snett åt höger :) "Jump" står det, med ett litet hjärta ovanför! :)

Postat av: Anonym

Hej! Skulle vara jätte snällt om du röstade på mina skor här:



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=b64Ivnq654AuvZR8yluHM3ly1iop4TSUMKa6xE1p8yZtOpoAQYFa

2010-07-23 @ 18:35:35
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback