om hela livet var ett disco.

Dagens positiva:
Fick vårat schema ändrat, slutar 11.05 på måndagar, 16.00 på tisdagar, 12.40 på onsdagar och 12.50 på torsdagar. Sweet!
Naturredovisningen gick bra idag, sista vi behövde göra på naturen någonsin!
Kul att träffa tjejerna.
Har varit effektiv idag, har äntligen tränat, sån lycka! Solat och nu tänkte jag storstäda både rummet och garderoben, på riktigt och sen hålla det så.

Dagens negativa:
Skolan började idag, och är redan trött på den och alla klimakteriekossor.
Tycker att snön kan försvinna nu, vill ha sommar.
Visst, jag har ett slappt schema. Men tågtiderna passar inte riktigt ihop. Så är hemma 2-3 timmar efter jag slutat ändå.

Bra Anna! Mer positivt än negativt! Börjar gå mot rätt håll :) Äntligen!



Vi kanske ska färga håret imorgon i skolan. Och jag har beslutsångest igen. Bild 1 eller 2? Kan inte bestämma mig om jag vill ha det rödare igen... Hm.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker bild nr 2! Men du passar i allt! Jag önskar att du kunde göra någonting uppfriskande med mitt, jag skulle verkligen behöva ett proffs som dig... en rejäl make-over! Hihi :-) PUSS

Postat av: 32- åring

Vf änvända könsord??

2010-02-02 @ 09:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback