nätshoppa <3

Blivit en hel del nätshoppning nu när jag varit sjuk. Bra för hälsan, mindre bra för plånboken.
Behöver dock inte tröstshoppa längre, haha. Allting kan vända fort. Från bra till dåligt, från dåligt till bra. Och nu hoppas jag att jag stannar här uppe på toppen. Länge, länge, länge..

Börjar få liggsår nu, ryggen gör mer ont än vanligt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Jag bara vilar, vilar och vilar. Men det verkar inte hjälpa. Hoppas att en lugn helg gör susen, så jag kan börja träna ordentligt, hårt och regelbundet igen. Hello summer 2010.

Blommig oversize kavaj.

Orange topp.

Militärgröna byxor.

Leopard mönstrad bikini.

Me like! ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, vad söt du är gumman! Tack så jättemycket för det :)



Men åh, vilka kläder! Ser väldigt fint ut till våren! Vart har du shoppat? :) Puss

Postat av: Anonym

Fin blogg!

Vart har du köpt dessa kläder? snygga!

2010-01-25 @ 15:14:09
Postat av: Lovisa

kavajen<3

2010-01-25 @ 15:30:50
URL: http://lovisaheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Pania

gillar verkligen kavajen och bikinin!

2010-01-27 @ 15:22:15
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback