någonsin.

Jag drack igår och jag drack lite för mycket. Dagen har jag tillbringat i sängen, vilket har varit välbehövligt. Men jag hade jättekul igår :) Så tack alla! Bra avslut på mitt sista jullov någonsin, känns lite sjukt att säga så. Imorgon är det dags att gå in i sina vanliga rutiner igen. Skola, träna, jobba, umgås med vänner och alla andra tusen saker som brukar finnas på mitt schema. Slappandet är slut, men det har varit skönt att bara inte bry sig nu under lovet. Så imorgon är det back to normal. Ska smygstarta lite genom att tvätta upp halva min garderob och städa där också. Bra Anna! Som jag skrev för en vecka sen, jag ska leva som en livsnjutare nu i en vecka. Och det gjorde jag.




Chansar man inte så vinner man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback