2010

Hur konstigt känns det inte att skriva år 2010? Känns som om det vore igår det var 1999 och det skulle bli 2000, jag var skiträdd för världens undergång. Haha.

Fest-tarmen fortsatte att sukta efter alkohol hela kvällen, men jag stod emot och det var jag tacksam för igår på jobbet. Vi började inne hos Henny med god mat och sånt, sen blev det roliga spel, vi var bäst. Min vän Andreas som brukar vara bäst på fest så att säga, satt och hängde i en soffa med feber. Så vi åkte hem, jag körde hem honom och åkte ut till Emil :) Nyår är överskattat, men jag hade en bra kväll! Tack alla :)

Jag tänker inte ge några nyårslöften, för jag vet att man aldrig håller dom ändå. Vissa har man väl hållt, andra inte. Men jag tänker säga som alla andra år, sluta med godis och dylikt för att bli nyttig. Men jag tänker bara försöka. Så det så.

Läste min blogg från januari till december, och tänkte skriva en sammanfattning om mitt år 2009. Men just nu tror jag att jag skippar det faktiskt. Det var tungt för mig att läsa, läsa hur jag en gång på året var lyckligast i världen, och sen blev det störtdyk ner till botten där jag sedan tillbringat för mycket av mitt år. Jag tänker inte låta någon prägla mitt år 2010 så mycket som en viss person fick göra med mitt 2009. Vill bara tacka alla nya människor jag lärt känna, mina kompisar och speciellt de som jag har kommit närmre <3 Ni vet alla vilka ni är och vad ni betyder.



Känner både positivt och negativt på samma gång, knepig känsla det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback