skadeglädje är den enda sanna glädjen

Söndag och det är sista dagen på mitt sportlov, mitt sista sportlov någonsin. Kan inte påstå att jag direkt njutit utav ledigheten. Massa plugg och träning. Men det är väl värt det i slutändan.

I fredags var flaskan min bästa vän. Hade en trevlig kväll i Sävsjö hos Black. Skönt att världen snurrare pga alkohol och inte pga för mycket läsande.
Gårdagen tillbringades insnöad hos Emil, iallafall tills vi blev utskottade, men det var mys. Slapp snurrande lördag..
Och idag ska jag umgås med mina böcker, trevligt sällskap! Men efter tisdag lovar jag att sluta vara tråkig och då ska jag fortsätta med mitt liv igen ;) Tar på mig förstorningsglasen nu och leker plugghäst en sväng.. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: matilda nyberg

riktigt schysst hår :) lovely

2010-02-21 @ 16:02:41
Postat av: anna

tack :) glad jag blir!

2010-02-21 @ 16:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback