en ambitiös plugghäst.

Tagit mig två ordentliga morgonpromenader både igår och idag, och efter det har det blivit gymmet. Riktigt skönt att inte sova bort lovet faktiskt. Hej sommaren 2010.
Har även blivit seriös plugghäst igen, eller ah kanske inte, men jag försöker iallafall. Ett av de antagligen viktigaste proven om en vecka. Jippi.
Fick mina kläder ifrån Gina idag med. Vad lycklig man kan bli av ett paket, haha. Hittade ett inlägg jag skrev i augusti som hette Anonyma shopoholics. Säger varje dag att jag ska sluta, men kan inte. Hade antagligen sett en Shopoholics bekännelser då. Då lät det såhär: Hello, my name is Anna and I'm a shopoholic. Hi Anna.

Haha, skrattar åt alla pinsamma människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha haha haha haha haha haha

2010-02-16 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback