rudolt med röda mulen, hette en helt vanlig ren. som blivit kall om mulen...

Idag var jag likaså alla andra Vrigstad bor och handlade innan jul. Herregud, har nog aldrig varit så mycket folk på Hemköp förut. Men jag kom ut helskinnad iallafall, även om de äldre tanterna bara kör över folk, typ. Vuxenpoäng till mig! Kom dock på nu att jag glömde köpa groggvirke till juldagen... Hm..

Jobbade igår och ska jobba idag, var skitmycket folk igår och lär ju vara det idag också. Puh. Jaja, ledig hela julhelgen sen ju. Julafton imorgon, ska bli mysigt :) Och sen juldagen, ska bli vingligt!

Nu ska jag bara vila inför jobbet, funderar på att rimma till mina paket? Kanske, det är ju faktiskt lite småkul. Frågan är om jag orkar aktivera hjärnan. Händer ju inte alltför ofta ;) Haha. Förresten så är skinkan fixad, så blir inga skinklösa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback