mellandagskaoset.

Herregud vad folk det var i Jönköping igår, helt sjukt. Var knappt ens kul att gå runt på A6. Hittade mest saker på stan. Köpte ett par skinnbyxor (äntligen, letat över land och rike) leopard skärp, öronhängen, en leopard kappa, en stickad grön kofta, en t-shirt till Emil, en äggklocka, ett par boots och sen Emils present. Så jag var nöjd ändå :) Nu ska jag hålla lite i plånboken. Försöka iallafall. Fick hem min nya volumemaster igår med + hårprodukter.

Jobbar om en stund, så nu tänkte jag läsa lite i Elsas välrd och bara chilla. Förresten, nyår. What's up with that? Inget som händer ju, eller så är det som vanligt att det bestäms samma dag. Jag jobbar till 15 iallafall och öppnar dagen efter. Så blir alkoholfritt, behövs efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback