dan före fan före doppardan, eller?

Skriver här för att Kajsa gnällde på att jag inte uppdaterat på länge. Så nu gör jag det. Vad har hänt? Jobbade hela helgen nu, jobbar imorgon och på torsdag. Har suttit modell för Terese, hon förlängde mina fransar. Fränt! Idag har jag gjort mina naglar, så nu är de juliga/nyåraktiga och fina! Har nyss storstädat hela huset, puh, det behövdes. Fullt ös medvetslös typ, har så mycket att göra innan fredag så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Men det löser sig, det gör det alltid. Gjorde Rocky Road kakor igår, så jävla gott!! Har dock inte hunnit göra kola än, och kommer inte hinna det heller, eller julskinka. Jaja, livet går vidare utan skinksmörgåsar.

 

100 % osminkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback