torka..

Jag känner att jag har bloggtorka. Fast det tror jag alla har på sommaren?
Nu har jag äntligen semester. (jag älskar mitt jobb) men det ska vara skönt att vara ledig. Så imorgon åker Emil och jag till Öland. Stannar först i Kalmar för att shoppa, me like! Sen åker vi till Köpingsvik. Hoppas att vi har vädergudarna på våran sidan.

I torsdags var vi i Ullared, tydligen besöksrekord då. Det märktes, jävlar vad folk. Men jag hittade mycket, som vanligt. Igår hängde jag med Kajsa, vi åkte till Kultan sen och kollade läget. Bra kväll! Idag har jag jobbat och sen har Emil och jag varit på Sandsjöbaden, mums! Nu ska jag packa. Alltid lika roligt att bestämma på en kväll vad man vill ha på sig kommande dagar..


6 månader officiellt idag med min älskling <3



Att ligga med huvudet mot ditt bröst, ha handen på din mage.
Du har din arm under min nacke och smeker mig lätt på axeln.
Jag hör ditt hjärta slå, och jag vet att det slår för mig.
Du viskar i mitt öra; Jag älskar dig!
Jag känner hur en rysning flyr igenom kroppen, och somnar sedan till dina andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback