meetballssssssssssssss...

Jag har gjort köttbullar på nästan 2 kilo blandfärs. Första gången dessutom. Jag är nöjd, dom smakar dock inte lika gott som mormors. Men hon har ju mer erfarenhet. Mina var faktiskt lite väl kryddiga. Men hellre det än smaklösa. Som sagt, övning ger färdighet och en vacker dag ska jag göra världens godaste köttbullar ;) haha. Jag gillar att laga mat och det är kul att göra nya saker.

 

Kryper i princip på väggarna för att jag är uttråkad och för att jag inte får anstränga mig. Tänkte tvätta lite, hänga in lite kläder, kanske tillochmed rensa. Vi får se. Sen ska jag hänga med Kajsa, äta marängswisch. Mums!

 

Jobbar bara 2 dagar denna vecka, sköööönt. Så jag tänker njuta och göra sådana saker jag annars inte hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback