leopard <3

Jag är faktiskt ganska sur och ledsen. Inte på någon, utan på att jag var tvungen att bli sjuk igen. Och att jag måste äta antibiotika i 16 dagar. Antibiotika = ingen träning. Jag får damp. Jag vill träna. Svettas på gymmet, springa, lyfta tungt, känna adrenalinet flöda och känna hur det pulserar i musklerna utav utmattning. Ni fattar. Jag känner mig ful och fet direkt när jag inte tränar som jag brukar. Helst vill jag träna 6 dagar i veckan som jag gjorde innan, jag ska bli så fit igen. Så är det bara.

Tänkte iaf en visa en sak som gör mig liiite gladare. Blir festsugen direkt när jag tar på mig dessa underbaringar! Fest är det som gäller när jag är frisk, ja! Hur snygga?! Tröstshoppade lite igår med. Smink och höstkläder, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback