överambitiösa anna.

Jag har pluggat sen klockan 12 ungefär, nu är klockan 17. Herregud, jag kan knappt tro att detta har hänt. Jag har så sjukt mycket i skolan just nu att jag knappt förstår hur jag ska hinna allt detta på två veckor samtidigt som man går i skolan, jobbar och försöker leva ett liv.
Men jag har hunnit med en hel del idag, blivit klar med en del saker, påbörjat vissa och nästan gjort klart en del. Känns bra. Börjar bli ambitiös igen, kanske är på tiden nu. Såhär 45 dagar innan studenten.

Har hängt en stund med min favoritjej idag, Kajsabajsa. Hon är för bra för att vara sann, är glad över att jag har henne <3

Har även fått ett väldigt lättande besked, så nu kan jag fokusera på saker igen. Kan knappt beskriva hur skönt det var att höra att det inte var farligt. Kanske är därför jag kunnat plugga såhär mycket idag? Haha.

Påminnelse till mig själv: Skjut aldrig upp allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback