my haters are my motivaters.

Förlänger mitt påsklov med några sjukdagar, suck. Hör och häpna, men för en gångs skull saknar jag faktiskt skolan. Man får väl ta vara på de få skoldagar som man har kvar, umgås med tjejerna. Fast jag längtar så sjukt mycket till studenten!

Känner mig liiiiite bättre idag, men är långt ifrån okej. Så imorgon blir en till chilldag, eller sovdag ska jag kanske säga. Ska fanimej bli frisk denna gången, vill kunna träna, festa och göra vad jag vill utan att må dåligt! Det enda positiva med min anitbiotika kur är väl att jag antagligen tappat något kilo. Fast jag vet inte om det är värt att känna sig helt utslagen för det..

Riktigt jobbig kväll igår. Blev rädd, väldigt rädd. Igen. Känner mig hjälplös och otillräcklig, även att jag vet att jag inte kan göra något annat än att bara vara där.

Jävligt tråkigt inlägg idag känner jag, dock hade jag besöksrekord igår? Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback