80-talet, vart tog du vägen?

Kan knappt förstå att jag säger det här, men jag hade saknat skolan och det var skönt att vara tillbaka. Så, nu var det sagt. Reta mig hur mycket ni vill. Vet inte vad det är med mig, har börjat på mitt arbete om 80-talet nu. Glada 80-talet. Varför var jag inte född då? Har ingen skola på onsdag, skönt ändå. Har ju 80-tals arbetet och ett projektarbete nu. Jippikayey motherfucker.

Batman fick åka tillbaka.. Tråkigt, men så är livet ibland. Svårt att ta hem en hund som är två år gammal. Men det skadar aldrig att testa. Dock var han jävligt söt, en blandning mellan en kinesisk nakenhund och en chiahua. Nu siktar jag in mig på en mops istället. Någon gång i framtiden.

Nu ska jag nätshoppa lite, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback