one step forward making two steps back.

Ett både efterlängtat och fruktat besök hos Herr Kiropraktor idag. Han knäckte mig 5 gånger, på 3 olika ställen. Har oftast inga bra nyheter när jag varit där. Men han tyckte jag fått bättre hållning pga de muskler jag har skaffat mig över sommaren. Så det var positivt att jag byggt muskler! :)
Emma var med mig, vi gick på stan och köpte lite saker som vanligt. (Leggings, jeans, en blus, smink, rakhyvel osv) Blev även några Ben and Jerry's! Körde fel på hemvägen, bra jobbat av oss (Y) Skyller dock det på Emma, haha.

Dagens ord är:
Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerat och ångra aldrig det som en gång fick dig att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback