för jag är så jävla stolt över mig själv.

Jag, Anna Jonsson Storck, har inte ätit godis på en månad idag. Trodde ärligt talat inte jag skulle klara det, men jag gav mig fan på att jag skulle klara det. Och jag ger inte upp om jag väl bestämt mig. Åt godis innan, mår dåligt nu. Så frågan är varför man egentligen äter? Jag ska sluta, på riktigt. Imorgon blir det en extrem flöt-kväll med Kajsa, och därefter blir det inget onyttigt. Jag ska klara det. 

Dagens diss går även till våran naturkunskaplärare! Tror snart jag tar självmord på eller något på hennes lektion?


Har även gjort om min header och lite av bloggen idag. Vad tycker ni? Jag tror att jag är nöjd iaf.



10 september idag.. 6 månader sen jag var lyckligast i världen typ, mhm.. Saknar jag dig och den kärlek vi delade eller saknar jag bara att ha dig i mitt liv? Jag vet inte. Vet bara att livet känns uppochner för det mesta.


Kommentarer
Postat av: Amanda W

vad snygg du har gjort din blogg :) diggar dina förstoringsglas :)

Postat av: elin den bästa

haha, angående din n-lärare (; betalar du bra , så extraknäcker jag som torped (;

2009-09-10 @ 21:18:49
Postat av: E

jag har bestämt mig nu anna. jag klarar detta nu! fresten, på måndag blir det niiiice :D

2009-09-10 @ 22:34:54
URL: http://springfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback