shop 'til you drop/face your fear

'Nej, nu ska jag inte köpa något mer förens nästa lön pga. att jag köpte en tv i måndags'
Det gick ju så oerhört bra (a) Inte.. Emma och jag fick ett ryck och drog till Vetlanda. Shopping botar allt, brustet hjärta, depp över vädret, feber och typ allt annat. Kanon bra tycker jag. Ett par jeans, en vit blus, en leopard mönstrad tröja, en kjol med dragkedjor och öronhängen fick följa med mig hem.

Igår var det dags att övervinna min rädsla. Det var dags att hoppa upp på hästryggen igen. Det gick bra faktiskt, bättre än väntat, jag åkte inte av. Jag galopperade/travade för första gången sen jag åkte av. (Juli förra året)

Nu ska jag krypa ner i sängen & bara vila, vilket jag försökt göra nu på sistone, för jag är fortfarande helt slut. Så jag känner att kroppen måste ta igen sig. Inget jobb i helgen iaf, skönt det.



p.s Det är ju bra att vi har så mycket celler i kinderna och att vi tillför vetenskapen något. Ehm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback