retorik.

vi har svenska.
vi gör inget vettigt.
vi kom nyss in på datorerna.
vi slutar om 10 minuter.
vi läser roliga retorikmeningar till våra tal som vi har i uppgift.
vi vill alla bara dö idag.

* Jesus lever- 39,50 kr/kg

*Den man ligger med får bädda.

*Som man raggar får man ligga.

*Den som söker får googla.
*Man ska inte kasta igelkottar i en ballongaffär.

jag vet att jag kommer ångra det här ikväll när jag egentligen ska skriva talet till svenskan, men just nu orkar jag inte, och man måste ju ha lite kul såhär på morgonkvisten.

p.s saknar min älskling :( ska krama sönder ebbson nu istället. för hon saknar också sin man. vi har blivit mjuka och fjolliga. d.s

Kommentarer
Postat av: E

Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd!



p.s DU ÄR BÄST!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback