moneymaker.

ska jobba imorgon, på söndag och hela nästa helg.
jag längtar?
tills lönen kommer igen iaf, ja.

jag ska spara nu, och köpa mig en bil.
det tycker jag att jag är värd när jag sliter såhär mycket.

inskaffade mig en ny mobil igår,
en nokia 5800 express music.
jag är väldigt nöjd.
fick räkningen på den insmällda bakrutan också.
- 1500 på kontot.
:(

idag har jag mest varit negativ, jag gillar inte mig själv då.
har iallafall gymmat, sprungit, städat mitt rum, gjort klart svenskan som jag aldrig gjorde på lektionen igår, haft apu, färgat mammas hår.
och nu ska jag sova, det är ännu en sak jag tycker jag är värd.

jag saknar min man, väldigt mycket.
det gör ont att inte träffa dig.. <3


p.s
GRATTIS EBBA TILL KÖRKORTET!
GRATTIS EMMA TILL KLARAD UPPKÖRNING!
GRATTIS TILDA TILL KLARAD TEORI!

d.s

Kommentarer
Postat av: Emma

naw, tack så mycket hjärtat mitt <3

2009-05-29 @ 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback