'jag ska inte..'

en shopholics bekännelser typ..
orden igår löd: nej, nu ska jag spara mina pengar och inte köpa kläder och andra onödiga saker.
dagens köp idag: en t-shirt och half baked.

glassen är beroendeframkallande, likaså kläderna..

dagens plus: vaknade upp jämte världens bästa efter att ha tillbringat natten där, kul idrottslektion, glass i massor, träffa klassen igen, fick VG på samhällsskiten, klar med en av två svenskauppgifter, min mobil funkar igen :D:D:D:D så nu är jag kontaktbar.
dagens minus: börjar känna mig riktigt sjuk, alltså ont i hela kroppen, mest ryggen. har en av två svenska uppgifter kvar + en komplettering i religionen (orkar jag den?)

nej, nu saknar jag min favorit riktigt mycket (igen) så ska lägga mig och se på tv!


fresh.

Kommentarer
Postat av: E

du köpte den din skit!!! nu blir jag surig :( hihi :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback