effektiv.

är man effektiv hinner man mycket,
vilket jag verkligen har gjort idag.
kajsa och jag åt middag på balkongen,
åkte sedan till gymmet och tränade i 1,5 timme.
sen färgade vi hennes hår och löshår till balen.
och när kajsabajsa åkt hem sprang jag i 40 minuter.
nu är jag helt slut efter allt detta + skolan,
så nu väntar min underbara säng på mig.

kollade på en film som jag och 3 av mina förut närmsta kompisar gjorde i nian,
höll på att garva ihjäl mig, men samtidigt blev jag ledsen.
jag saknar er väldigt mycket ibland.
man säger att man ska hålla ihop och hålla kontakten,
men tyvärr är det bara tomma ord </3

denna veckan är fullspäckad som vanligt,
men jag är lycklig ändå!
living the dream ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback