back in school.

tillbaka i skolan efter många dagars ledighet..
tro det eller ej, men idag har jag faktiskt haft en bra tisdag.
vi fick sluta tidigt ifrån samhällen, vilket gjorde att vi kunde ta ett tidigt tåg hem.
jag har tränat i 2 timmar, och det gick väldigt bra.
min data, som bestämde sig för att dö igår, lever igen.
och ingen är gladare än jag!
helt sjukt att en teknisk sak kan ha sån stor betydelse i ens liv..?
skulle dock ha pluggat idag,
men det tar vi en annan dag, hoho.

och helgen var toppen!
växjö med mina favoriter var kanon,
mycket shopping och mycket skratt :)
sen på kvällen kom min kärlek <3
och hur underbart är inte det?
stannade ändå tills i söndags kväll.
och igår var jag mamma och tina i jkpg.
ännu mer shopping,
men nu ska jag sluta.. (a) typ iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback