mina fina vänner.

gårdagen innehöll: en styck sönderbränd anna med världens fulaste solbränna, grillning hos robin, fotboll, nya avsnitt av  how I met your mother, beachvolleyboll, spelet 'med andra ord', svalkning i poolen, skratt och massa annat.

och jag tackar gud för alla mina underbara vänner som verkligen ställer upp där för mig nu och som får mig att tänka på annat. stort plus i kanten till er! <3

jobbade till 22 ikväll, så planen för kvällen var att se på Dagboken, gråta ut och tröstäta. vilket inte blev så, mådde dåligt av chipsen, kunde inte gråta och klarade inte av att se världens vackraste kärleksfilm. vissa dagar går bättre än andra, så är det bara. och jag saknar dig hela tiden, varje dag. men ikväll kändes det ändå som en tung sten föll, det var som en lättnad, men ändå inte.

veckan framöver är fullplanerad, precis så som jag vill ha det just nu. nu ska jag sova tror jag, upp tidigt imorgon för att ta min morgonpromenad och mitt morgonpass på gymmet för att sedan jobba till 22 igen! wöwö, älska när lönen kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback