en dag i taget.

tänkte bara säga att jag lever, mer eller mindre.

jag sysselsätter mig hela dagarna.
jag är på gymmet i evigheter, är ute och går, springer, ja alltså tränar jag mycket mer än vad kroppen egentligen orkar, träffar folk så mycket jag bara kan, jag jobbar, jag läser till och med en bok (vilket jag förmodligen aldrig gjort frivilligt förut) jag solar mycket vilket har resulterat i en knallröd anna.
jag gör allt detta för att inte känna efter, för att inte tänka, inte inse.
men jag vet att det kommer komma ifatt mig närsom.
då kommer jag hamna på den djupaste botten, där jag vantrivs.
och jag kommer ha svårt att ta mig upp.
jag är nog redan på botten, bara att jag själv inte vill inse det.
tycker jag borde få nobelpriset i skådespeleri,
för att jag verkar som om allting är som vanligt,
och ingen verkar förstå hur nere jag egentligen är.
jag vill inte visa mig sårbar, vågar inte vara sårbar.
jag förstår knappt hur enda enda människa kan göra sånt intryck på mig.
den som låg mig närmast hjärtat, som jag uppskattade mest av allt,
finns inte längre vid min sida, hand i hand, som jag ville ha det.

har haft en bra dag med emma idag,
vi har varit och handlat i jönköping.
hittade en del fina saker.
men inte ens shopping fick upp humöret.
på vägen hem sjöng vi tills vi blev hesa.
'so what?'
sen åkte vi ut till en fin sjö, solade och tog nästan första doppet.
vågade inte riktigt doppa mig helt.
tack för detta vännen <3

Kommentarer
Postat av: emma

tack själv <3 jag finns!!

2009-06-25 @ 10:20:17
Postat av: Linnea Krantz

anna, sinus ligger längst bort på köpingsvikstranden. där lär du se mig sittande hela sommaren med ben och jerry :D

Postat av: Amanda W

"Den starke är inte den som aldrig faller, utan den som har kraften att resa sig igen".

& du kommer resa sig igen, anna! :)

2009-06-26 @ 16:31:55
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback