dom ljuger.

Det finns människor som säger att man inte kan köpa lycka, men dom ljuger. När jag såg hur mycket lön jag fick i fredags så kom det ett leende enda nerifrån tårna och jag kände mig lycklig, för första gången på väldigt länge kan vi väl säga. Man ska inte säga att pengar inte har någon betydelse, för det har det. Har man inga pengar kan man inte göra kul saker. Så ja, jag är en matrialare. Jag köper min lycka. (Iallafall när jag inte har någon kärlek i mitt liv)

Jag har jobbat hela helgen, vilket blir ännu mer pengar, men det har vart trevligt med Phil. Efter jobbet igår åkte jag ut till Jörgensen på fest, alla var asfulla, jag var spiknykter. Men jag hade kul ändå. Drog senare till hotellet och sen avslutades kvällen på ett bra sätt. Vaknade dock upp med feber idag och känns som om jag blivit överkörd av ett tåg, typ.

Morgondagens planer är: Färga håret, bara utväxten, och sen slinga i framtiden. Ljusa slingor. Vad tror ni?
Sen blir det Jönköping med Elin :) Azzum!

Förresten, om en vecka är sommarens mest efterlängtade helg över. Och då får vi räkna ner till nästa år.
Och om en vecka sitter jag förmodligen i Stockholm :D:D Lyckan är stor!

Kommentarer
Postat av: E

ååh, du anar inte vad jag längtar anna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback